Hent kataloget

Præsentationer skal fænge og begejstre

Indhold

- Hvordan vi husker?
- Hvad karakteriserer den gode præsentation?
- Hvordan vi oplever en taler:
- Talerens fremtoning
- Talerens sprog og budskaber:
- Talerens AV-midler og brug
- Talerens kontakt med tilhørerne
- Status på teori og praksis

"Kommunikation er mest virkningsfuld
når den relaterer sig til modtagernes
hverdag, praksis og sprogbrug".

 


Tryk her for at printe denne side

Kontakt os

Telefon: 2616 9611eller send en mail

linie Mundtlig kommunikation mellem mennesker

 

’Det er gult kort at sidde med ved et møde og bare forbløde’. En holdning der siger noget om at ledelsen forventer at alle skal deltage fordi alle har et ansvar. For resultater, beslutninger og processer. Så tavshed er ikke guld længere! Erhvervsmæssigt skal mange ansatte kunne rejse sig op og holde en tale, lede et møde, undervise eller instruere andre. Eller bare kunne forstå kommunikationens mekanismer for at kunne give feedback og udvikle andre. Heldigvis kan det læres!

Klik på kurserne i Topmenuen under:

'Mundtlig kommunikation'

AKTI-Kommunikation ·Paltholmterrasserne 80 B · 3520 Farum · Telefon 2616 9611 · Sitemap 
Gå til Akti's forside Modtag nyt om kurser og tilbud direkte i din indbakke