Hent kataloget

Skriv forståeligt

Indhold

- God skriftlig kommunikation er livslang læring!

- Vær ydmyg over for kunsten at kunne skrive!

- Hvad vil det sige at skrive godt?

- Hvad ser og tolker dine kunder på i dine tekster?

- Giver dine tekster mon din virksomhed dens ønskede image?

- Elementerne i den nye Retskrivningsordbog 2012

- Proces-skrivning der bl.a. består af
a) at stille krav til teksten
b) at vide hvem du skriver til
c) at udarbejde stikord med ideer og tanker til tekstens indhold
d) at formulere et udkast
e) at lade andre 'rette' eller korrekturlæse og inspirere dig
f) at få indfaldsvinkler til fx. indhold, sprog, grammatik, stavning mv.

- Øvelser, bilag og debat om ovenstående

"Alle voksne kan skrive; det er jo let.
Men at skrive så det ikke misforstås,
det er svært".

Ring til AKTI på 4495 9611 og tal med Birthe Berger, eller skriv til hende på bb@akti.dk så kontakter hun dig.


Tryk her for at printe denne side

Kontakt os

Telefon: 2616 9611eller send en mail

linie Mundtlig kommunikation mellem mennesker

 

’Det er gult kort at sidde med ved et møde og bare forbløde’. En holdning der siger noget om at ledelsen forventer at alle skal deltage fordi alle har et ansvar. For resultater, beslutninger og processer. Så tavshed er ikke guld længere! Erhvervsmæssigt skal mange ansatte kunne rejse sig op og holde en tale, lede et møde, undervise eller instruere andre. Eller bare kunne forstå kommunikationens mekanismer for at kunne give feedback og udvikle andre. Heldigvis kan det læres!

Klik på kurserne i Topmenuen under:

'Mundtlig kommunikation'

AKTI-Kommunikation ·Paltholmterrasserne 80 B · 3520 Farum · Telefon 2616 9611 · Sitemap 
Gå til Akti's forside Modtag nyt om kurser og tilbud direkte i din indbakke