Hent kataloget

Salg i telefonen

Undervisningsplan

Salg i telefonen

Telefonsalgets tre hovedområder – Telefonsamtalens tre enkeltdele – Sikkerhed i telefonsalg.

Hvordan udtrykke sig virkningsfuldt?

Grundlaget for at virke overbevisende – Interesse-vækkere – Rette person og beslutningskompetencen – Kundens behov – Sælg fordele og udbytte.

Salgssamtalen

Stemmens betydning – Evnen til at lede og styre en samtale – Spørgeteknikker/former.

Mersalg

Hvad er mersalg? – Hvad kræver det og hvilke fordele er der for kunden?

Telefonsalget fra opstart til afslutning

Telefonrollespil med feedback – Regler for samtalens afslutning – Hvem er den professionelle sælger?


Tilmelding


Tryk her for at printe denne side

Kontakt os

Telefon: 2616 9611eller send en mail

linie Mundtlig kommunikation mellem mennesker

 

AKTI-Kommunikation ·Paltholmterrasserne 80 B · 3520 Farum · Telefon 2616 9611 · Sitemap 
Gå til Akti's forside Modtag nyt om kurser og tilbud direkte i din indbakke