Hent kataloget

Telefonservice - Hvad lærer du?

Kort & godt I Mål & målgruppe I Undervisningsplan I Hvad lærer du?

 

- Hvordan man præsenterer virksomheden og sig selv i telefonen.
- At stemmeføring og ordvalg har betydning for det indtryk man ønsker at formidle.
- Nyttige telefonregler.
- At få en sikker fornemmelse for hvad god service omfatter.


Hvordan gennemføres kurset?


Det er praktikorienteret. En god telefonteknik opnås kun gennem øvelse. Deltageren får derfor en intensiv træning på vort telefonanlæg til undervisningsbrug og får lejlighed til at analysere sine egne og de øvrige deltageres telefonsamtaler.
Deltageren oplever hvordan han/hun hurtigt bliver bedre ved hjælp af enkle teknikker, fx "telefonsmilet".
Korte instruktørindlæg skifter med diskussion i plenum og individuelle telefonøvelser som optages på båndoptager. Hver enkelt deltager får tilbagemelding om stærke og svage sider.


Hvad er rammerne for kurset?


En dags intensiv træning fra kl. 9.00 til kl. 16.30.
En instruktør.
AKTI udleverer kursusbilag til alle de behandlede emner fra undervisningsplanen.


Deltagerforudsætninger


At deltageren har udadvendt kontakt via telefonen.
At deltageren er åben over for at lære noget nyt som straks kan bruges i den daglige kontakt med kunder og kolleger.


Tilmelding


Tryk her for at printe denne side

Kontakt os

Telefon: 2616 9611eller send en mail

linie Mundtlig kommunikation mellem mennesker

 

AKTI-Kommunikation ·Paltholmterrasserne 80 B · 3520 Farum · Telefon 2616 9611 · Sitemap 
Gå til Akti's forside Modtag nyt om kurser og tilbud direkte i din indbakke