Hent kataloget

Telefonservice - Mål & målgruppe

Kort & godt I Mål & målgruppe I Undervisningsplan I Hvad lærer du?

 

Hvad er målet med kurset?

At lære deltageren hvordan han/hun ved at yde god service i telefonen kan være med til at give kunder en positiv opfattelse af virksomheden. At påvise at et let forståeligt sprog er en forudsætning for hurtig, venlig og korrekt betjening.

 

Hvem er målgruppen?

Personer der servicerer eksterne kunder og forretningsforbindelser samt interne kolleger og afdelinger. Det være sig receptions- og omstillingsmedarbejdere, sagsbehandlere, rådgivere samt personer involveret i ordremodtagelse, ekspedition samt bogholderi.


Tilmelding


Tryk her for at printe denne side

Kontakt os

Telefon: 2616 9611eller send en mail

linie Mundtlig kommunikation mellem mennesker

 

AKTI-Kommunikation ·Paltholmterrasserne 80 B · 3520 Farum · Telefon 2616 9611 · Sitemap 
Gå til Akti's forside Modtag nyt om kurser og tilbud direkte i din indbakke