Hent kataloget

Salg i telefonen

At sælge er at hjælpe og vejlede!

Kort & godt

Salg i telefonen handler om holdninger til det at sælge, rådgive eller tale med kunder i telefonen. Vi gennemfører nogle rigtige samtaler for at komme ind på teori og praksis. Der medfølger en del feedback på samtalerne om sælgerens sprog, mersalg, teknik, herunder styring af samtalen, rette vedkommende, vanskelige kunder, åbning og afslutning. .

Alle datoer er eksternat fra kl. 9.00 - 16.30.
12. oktober 2018, Ballerup

Kontakt AKTI hvis du ikke kan vente så længe!

Kursusafgift 3.250 kr. + moms

Tilmelding

Hvad er målet med kurset?

Deltagerne lærer og træner de teknikker der gør telefonen til et effektivt og resultat- skabende salgsværktøj.

Hvem er målgruppen?

Personer der overvejende udfører salg og kontakter kunder per telefon. Opsøgende såvel som opfølgende salg.

Undervisningsplan

Telefonsalg
Telefonsalgets tre hovedområder – Telefonsamtalens tre enkeltdele – Sikkerhed i telefonsalg.

Hvordan udtrykke sig virkningsfuldt?
Grundlaget for at virke overbevisende – Interesse-vækkere – Rette person og beslutningskompetencen – Kundens behov – Sælg fordele og udbytte.

Salgssamtalen
Stemmens betydning – Evnen til at lede og styre en samtale –Spørgeteknik- og -former.

Mersalg

Hvad er mersalg? – Hvad kræver det og hvilke fordele er der for kunden?

Telefonsalget fra opstart til afslutning

Telefonrollespil med feedback – Regler for samtalens afslutning – Hvem er den professionelle sælger?


Tilmelding


Hvad lærer du?

- Hvordan man indleder samtalen så det videre forløb bliver positivt.
- At afdække kundernes behov.
- At lede/styre en salgssamtale.
- At have argumenterne i orden og at give udtryk for et indgående produktkendskab.
- At identificere købssignaler.
- At behandle indvendinger positivt.
- At afslutte det endelige salg.

Hvordan gennemføres kurset?

Det er resultatorienteret, afslørende og indsigtsgivende.
Gennem kortfattet teori og diskussion lægges op til illustrative telefon-rollespil fra deltagernes egen hverdag.
Øvelserne optages på bånd og bruges som grundlag for en personlig feedback.

Hvad er rammerne for kurset?

En dags intensiv træning fra kl. 9.00 til kl. 16.30.
En instruktør.
AKTI udleverer kursusbilag til alle de behandlede emner fra undervisningsplanen.

Deltagerforudsætninger

At deltagerne møder med en åben indstilling til at lære noget nyt.
At deltagerne vil være med til at ændre "indgroede" arbejdsvaner.
At deltagerne er indstillet på at benytte sig af mulighederne for erfaringsudveksling med kolleger fra andre virksomheder.


Tilmelding


Tryk her for at printe denne side

Kontakt os

Telefon: 2616 9611eller send en mail

linie Mundtlig kommunikation mellem mennesker

Har du styr på grammatikken?

Start test

 

AKTI-Kommunikation ·Paltholmterrasserne 80 B · 3520 Farum · Telefon 2616 9611 · Sitemap 
Gå til Akti's forside Modtag nyt om kurser og tilbud direkte i din indbakke