Hent kataloget

Salg og service

Hvor svært kan det være? Skal man virkelig lære at tage telefonen? Nej - bestemt ikke! Alle tre kurser handler om at samle på indtryk, give udtryk og sætte befordrende aftryk - over for kunder, produkter og ens firma. For eftersom kommunikation og adfærd ikke kan skilles ad, vurderer og måler alle kunder jo på både hvad vi ansatte gør, og på hvordan vi siger tingene. Dét får kursisterne selvfølgelig feedback på, eller ’gaver’ som vi kalder det :-)

Receptionistkurser i København kan være:
- Telefonservice
- Signaler og service - om ansigt til ansigt-serviceog -ekspedition
- Salg i telefonen
-


Tilmelding


Tryk her for at printe denne side

Kontakt os

Telefon: 2616 9611eller send en mail

linie Mundtlig kommunikation mellem mennesker

 

AKTI-Kommunikation ·Paltholmterrasserne 80 B · 3520 Farum · Telefon 2616 9611 · Sitemap 
Gå til Akti's forside Modtag nyt om kurser og tilbud direkte i din indbakke