Hent kataloget

Signaler og service

Servicer kunderne og bliv selv glad!

Kort og godt

Service er så nemt at det er ret svært at give. Men efter kursus kan du betjene kunderne så de får en god oplevelse af dig og firmaet. Du får værktøjer til de udfordrende kunder, og du bliver bevidst om dit sprogs unoder, og hvordan du undgår dem. Kort sagt får du fif til behagelig og personlig service

Alle datoer er eksternat fra kl. 9.00 - 16.30.
16. april 2018, Ballerup
11. oktober 2018, Lyngby

Kursusafgift: 3.250 kr. + moms

Tilmelding

Hvad er målet med kurset?

At gøre deltagerne bedre til at yde professionel service så enhver kontakt med kunden afspejler nærvær, imødekommenhed og kvalitet.

Hvem er målgruppen?

Enhver der via sit arbejde har direkte kontakt til kunder, leverandører, kolleger, offentlige kontorer og samarbejdspartnere.

Undervisningsplan
Hvad er service?

Service før, nu og i fremtiden - Klagekulturen stiller krav - Service som konkurrence-parameter - Hvordan opleves service? - Kunders adfærd ved god/dårlig service

Kvalitetsoplevelser
Frontsystemet og "back-up"- systemet – Sandhedens øjeblik – Image – Kundens forventninger til medarbejderen – Kerne- og periferiydelser.

Professionel kommunikation

Forhold der påvirker samtaler mellem mennesker – Intern og ekstern kommunikation – Kropssprog – Fordomme og tolerance – Adfærd avler adfærd.

Påvirkningsteknik

Hvordan få de rigtige oplysninger? – Vores muligheder for at påvirke ved hjælp af forslag, eksempler og spørgsmål – Indvendinger – Hvordan bevare initiativet i en samtale? – Den utilfredse kunde – Rød og blå kommunikation.

Efter kursus

Hvordan sikre at ideer og impulser fra kursus benyttes i hverdagen? – Hvordan påvirke egen og andres adfærd?

Tilmelding


Tryk her for at printe denne side

Hvad lærer deltagerne?

Kvalitetsbetjening - Professionel optræden - Samtaleteknik - Håndtering af utilfredse kunder - Adfærd avler adfærd.

Hvordan gennemføres kurset?

Korte instruktørindlæg skifter med øvelser, rollespil og en videofilm. Holdnings-bearbejdende diskussioner. Feedback og konstruktive tilbagemeldinger fra øvrige deltagere og instruktør.

Hvad er rammerne for kurset?

En dags intensiv træning fra kl. 9:00 til 16;30. En instruktør for op til 12 deltagere. AKTI udleverer kursusbilag til alle gennemgåede emner efra undervisningsplanen.

Deltagerforudsætninger

Deltageren skal i sit daglige arbejde have kundekontakt.
Deltageren skal være indstillet på at lære noget nyt som straks kan bruges i den daglige kontakt med kunder, leverandører og kolleger.


Tilmelding


Tryk her for at printe denne side

Kontakt os

Telefon: 2616 9611eller send en mail

linie Mundtlig kommunikation mellem mennesker

Har du styr på grammatikken?

Start test

 

AKTI-Kommunikation ·Paltholmterrasserne 80 B · 3520 Farum · Telefon 2616 9611 · Sitemap 
Gå til Akti's forside Modtag nyt om kurser og tilbud direkte i din indbakke